dictionary ورود|ثبت نام
آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 سال

آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 سال

های پاندا
دوشنبه 20 آذر 1402

برخلاف چیزی که به نظر می آید یادگیری زبان هرچه از سن پایین تر شروع شود تاثیر بیشتری بر یادگیری دارد. در گذشته افراد معتقد بودند که یادگیری زبان باید از سن پایین (برای مثال زیر سه سال) بی فایده است در صورتی که مغز کودک در این سنین توانایی فوق العاده بالای روانی و ذهنی دارد. طبق تحقیقاتی که های پاندا به عمل آورده است دانش آموزانی که یک زبان خارجی را یاد گرفته اند در سایر دروس مدرسه بسیار توانامند تر هستند و سطح یادگیری بالاتری دارند.

بهترین سن یادگیری زبان برای کودک سن سه الی چهار سالگی است

در این سن کودکان درگیر بازی هستند و از طریق بازی خیلی سریعتر یادگیری در آنها شکل میگیرد. یادگیری همراه با سرگرمی روش نوینی است که تاثیر به سزایی بر سطح آموزش کودک دارد.



آموزش زبان انگلیسی به کودکان 3 سال

زمانیکه بچه ها در سن سه سالگی وارد کلاسهای آموزش زبان انگلیسی کودکان های پاندا میشوند، روش های انگلیسی گفتاری از طریق موسیقی، داستانها و اشعار کودکانه تمرین شده و بهبود می یابند. بچه ها با زبان انگلیسی آشنا میشوند و بدون اینکه حتی درک کنند در حال یادگیری زبان دیگری هستند.

سن مناسب آموزش زبان

در سن سه یا چهار سالگی، خردسال ترین دانش آموزان در فعالیت های بازی مانند شرکت میکنند و در مدت کوتاهی با زبان انگلیسی آشنا میشوند. همچنان که بچه ها در حال بازی هستند، های پاندا کلماتی را به زبان انگلیسی مطرح میکند و بچه را تشویق میکند تا از او تقلید کنند.

چرا باید یادگیری زبان خارجه در سن پایینی آغاز شود؟

این بسیار ساده است، هر چه دانش آموز سن کمتری داشته باشد در تقلید صداهای جدید و فرا گرفتن تلفظ ها موفق تر است. در دوران قبل از بلوغ، مغز برای یادگیری صدا ها و الگوهای جدید باز است. در این سن، بچه های کوچک این فرصت را دارند تا از طریق فعالیت های بازی-مانند، زبان را بیاموزند.






ذهن بچه ها هنوز با واقعیت ها که مواد آموزشی را بخاطر بسپارند و سپس امتحان دهند در هم ریخته نشده است. کودکانی که با یادگیری زبانها بزرگ میشوند، همدلی با دیگران و حس کنجکاوی برای فرهنگ ها و ایده های متفاوت را در خود رشد میدهند؛


آنها آماده اند تا جایگاه خود را در جامعه جهانی بدست اورند. گذشته از این، در سالهای بعدی، کسانی که زبان های بیشتر دیگری را بتوانند ارائه دهند، با فرصت های شغلی بیشتری مواجه میشوند. همچنان که سال تحصیلی در حال گذر است و بیشتر مدارس بسرعت در حال تطبیق خود با این مساله که آموزش زبان انگلیسی کودکان در مدارس فقط از مقطع دبیرستان باید صورت گیرد؛ سوال ما این است : چرا تا آن زمان صبر کنیم؟


اموزش زبان انگلیسی برای کودکان با مکالمه های پی در پی

مکالمه ی مداوم با اطفال و کودکان می تواند به آن ها کمک کند که صداهای مختلفی را یاد بگیرند، که می توانند از این صداها برای تشکیل کلمات استفاده کنند. سرانجام بعد از به دست آوردن توانایی لازم، کودک می تواند در گفتار خود از جملات کامل استفاده کند.


برای کمک به یادگیری بهتر فرزندانتان، سعی کنید در خانه این روش را بکار ببندید. اگر نمی توانید به زبانی که می خواهید به کودک آموزش دهید صحبت کنید، می توانید روش هایی مثل تماشای فیلم در زبان انگلیسی یا استفاده از زیرنویس را در نظر بگیرید تا تصویری از کلماتی که کودک می شنود را برای او فراهم کنید. گوش دادن به موسیقی نیز یک راه عالی برای قرار گرفتن در معرض یک زبان جدید است. که به کودکان اجازه می دهد حین یادگیری واژگان جدید، سرگرم شوند. کارتون آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 3 ساله در این راستا بسیار موثر خواهد بود.


موضوعات دو زبانه و استفاده از کتاب آموزش زبان انگلیسی برای کودکان 3 ساله

استفاده از موضوعات دوزبانه، راهی جالب برای سرگرم کردن و علاقمند کردن کودکان هنگام یادگیری زبان جدید است! چه یک بازی تخته ای باشد چه یک پازل، موضوعات دوزبانه ی متنوعی وجود دارند که می توانید از آن ها برای کمک به کودکان در یادگیری صداها و کلمات به کار برده شده در زبان انگلیسی استفاده کنید. کتاب ها روشی عالی برای یادگیری یک زبان جدید هستند زیرا کودک می تواند کلماتی که به او گفته می شوند را ببیند و بشنوند. کتاب به کودکان این امکان را می دهد که اطلاعات را سریع تر حفظ کنند. برای دانلود رایگان آموزش زبان انگلیسی کودکان 3 ساله لازم است که در کلاس های انلاین ما شرکت کنید.

مقالات مرتبط

نظرات (0) نظر جدید

0

نمره ی مقاله

ثبت نظر

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت برای های پاندا محفوظ است